140 کراتینین، اوره نیتروژن 6.8 معنا است که شما باید مشکلات کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من نر 51 سال، سطح من کراتینین سرم در محدوده 130-145 در دهه گذشته، و نیتروژن اوره کمتر از 4.5 است، اما در حال حاضر آن را بیش از 6.8.No است علائم دیگر، من هستم I مشکلات کلیوی دارند؟

سلام، آقا، به کمک غده. با توجه به توضیح داده شده، شما در حال حاضر احتمالا در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، اگر چه هیچ síntomas.Eso دیگر است، زیرا کلیه ها را تابع قوی جبرانی تنها در صورتی که GFR کمتر از 50، وجود دارد این عوارض است.

شما می دانید، عوامل مانند ورزش شدید و یا خوردن مقدار زیادی از غذاهای با پروتئین بالا در یک دوره کوتاه از زمان، یا تب یا سرد، می تواند سطح کراتینین در sangre.Pero با توجه به وضعیت خود را افزایش می دهد، سطح بالای کراتینین غیر ممکن است برای این factores.Así ناشی از مشاوره این است که شما باید به دکتر خود مراجعه کنید بروید و دوباره تست دهید به تشخیص بیش profundo.No آن را نادیده بگیرد، اگر شما می توانید به درمان مناسب را دریافت کنید در زمان، شما ممکن است این فرصت را به revertirla.Si نیست، این بیماری می تواند خیلی بدتر و پیچیده تر برای درمان.

علاوه بر درمان، یک رژیم غذایی نیز می تواند تنظیم به زندگی mejor.Si هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا THR رژیم غذایی شما نیاز به کمک، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک.





:: برچسب‌ها: 6 , 8 اوره نیتروژن کراتینین 140 ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: